Učinkovita komunikacija in osebni razvoj
Razvijte učinkovite komunikacijske veščine, podprite osebni razvoj zaposlenih in izboljšajte poslovno uspešnost.

V središču vsakega uspešnega posameznika in ekipe so odnosi. Dobri odnosi pa temeljijo na jasni, odgovorni in spoštljivi komunikaciji.
Pomembno je poslušati z razumevanjem in ohranjati mirnost, tudi ko smo v zahtevnejših situacijah. Za dolgoročni uspeh je ključno, da znamo delovati z glavo, a komunicirati s srcem.


“Odnos je kot ogenj - če nanj ne nalagaš, sčasoma ugasne.”
— NINA SMOLE

Potek usposabljanj
Najpogostejša vprašanja o mojih usposabljanjih
Vsebine svojih usposabljanj ustrezno prilagajam glede na želje in cilje posameznika ali posameznega podjetja, ki želi prenesti specifična znanja na svoje zaposlene.
Znanja vsebine posamezniku omogočajo usvojitev metod in tehnik za lastno nadgradnjo komunikacije in osebnosti ter posledično primernejši odnos do različnih sogovornikov.
Vsa usposabljanja potekajo v obliki teoretično-praktičnega izobraževanja, saj gre za veščine, ki se razvijajo skozi usvajanje specifičnih znanj in njihovo praktično uporabo. Vsako usposabljanje vas torej popelje skozi teorijo posamezne vsebine, ki jo nato prenašate v prakso z izvajanjem različnih vaj, ki so prilagojene potrebam posameznika ali posameznega podjetja.
Usposabljanja izvajam v obliki delavnic, individualnih treningov ali predavanj.
Kljub temu, da delavnice potekajo v skupini, se vsakemu udeležencu posvetim tudi individualno. S ciljno usmerjenimi vajami se osredotočam na tiste elemente, kjer posameznik potrebuje največ podpore, da lahko doseže stopničko višje v svoji komunikaciji, osebni rasti in medsebojnih odnosih.
Vsebina ter število oseb na usposabljanju se prilagaja glede na čas trajanja izobraževanja.

Katere vsebine izvajam?
S klikom lahko preberete več o posamezni vsebini.
"Nina pri svojem delu ne uporablja površinskih metod ali hitrih rešitev. Gre v globino." - Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

Komu je namenjeno?
Usposabljanja so namenjena vsem, ki redno komunicirate s strankami, poslovnimi partnerji ali sodelavci ter se pri tem soočate s posameznimi izzivi.
Izobraževanja niso namenjena zgolj vodjem ali direktorjem, temveč splošni poslovni publiki, ki želi izboljšati svoje komunikacijske veščine, medsebojne odnose ter krepiti notranjo stabilnost, odpornost in pozitivno naravnanost pri delu.
Si želite izboljšati svoje komunikacijske veščine?
Stopite v stik mano

Preobrazbe iz prve roke

"Njena usposabljanja toplo priporočam vsem, ki ne želite le dobiti ribo, ampak želite osvojiti veščino ribolova."
— Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

"Si prava zakladnica znanja. Zame je bilo sodelovanje s tabo res velika dodana vrednost."
— Katja Bezjak, Banka Slovenije
"Nina nas je navdušila s svojo toplino, jasnostjo in sposobnostjo, da kompleksne teme predstavi življenjsko in uporabno za vsakdan."
— SIEMENS d.o.o.