V središču vsakega uspešnega posameznika in ekipe so odnosi. Dobri odnosi pa temeljijo na jasni, odgovorni in spoštljivi komunikaciji.

Pomembno je poslušati z razumevanjem in ohranjati mirnost, tudi ko smo v zahtevnejših situacijah. Za dolgoročni uspeh je ključno, da znamo delovati z glavo, a komunicirati s srcem.

Vaja s karticami - Javno in poslovno nastopanje
Vodenje uvodnega sestanka

“Odnos je kot ogenj - če nanj ne nalagaš, sčasoma ugasne.”

— NINA SMOLE

Potek usposabljanj

Najpogostejša vprašanja o mojih usposabljanjih

Kako prilagajam usposabljanja glede na potrebe naročnika?

Vsebine svojih usposabljanj ustrezno prilagajam glede na želje in cilje posameznika ali posameznega podjetja, ki želi prenesti specifična znanja na svoje zaposlene.

Kaj posamezniku omogočajo usvojena znanja?

Znanja vsebine posamezniku omogočajo usvojitev metod in tehnik za lastno nadgradnjo komunikacije in osebnosti ter posledično primernejši odnos do različnih sogovornikov.

Kako potekajo usposabljanja?

Vsa usposabljanja potekajo v obliki teoretično-praktičnega izobraževanja, saj gre za veščine, ki se razvijajo skozi usvajanje specifičnih znanj in njihovo praktično uporabo. Vsako usposabljanje vas torej popelje skozi teorijo posamezne vsebine, ki jo nato prenašate v prakso z izvajanjem različnih vaj, ki so prilagojene potrebam posameznika ali posameznega podjetja.

V kakšnih oblikah izvajam usposabljanja?

Usposabljanja izvajam v obliki delavnic, individualnih treningov ali predavanj.

Kako poteka individualni pristop na delavnicah?

Kljub temu, da delavnice potekajo v skupini, se vsakemu udeležencu posvetim tudi individualno. S ciljno usmerjenimi vajami se osredotočam na tiste elemente, kjer posameznik potrebuje največ podpore, da lahko doseže stopničko višje v svoji komunikaciji, osebni rasti in medsebojnih odnosih.

Kaj se prilagaja glede na čas trajanja usposabljanja?

Vsebina ter število oseb na usposabljanju se prilagaja glede na čas trajanja izobraževanja.

Vaja z obrazi - Javno in poslovno nastopanje

"Nina pri svojem delu ne uporablja površinskih metod ali hitrih rešitev. Gre v globino. - Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

Vaja s karticami - Javno in poslovno nastopanje

Komu je namenjeno?

Usposabljanje je namenjeno vsem, ki redno komunicirate s strankami, poslovnimi partnerji ali sodelavci, bodisi na sestankih, predstavitvah, konferencah ali pri vodenju timov.

Izobraževanje torej ni namenjena zgolj vodjem ali direktorjem, temveč splošni poslovni publiki, ki želi izboljšati svoje komunikacijske veščine.

Si želite izboljšati svoje komunikacijske veščine?

Stopite v stik mano

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Preobrazbe iz prve roke

Nadja Cakic

"Njena usposabljanja toplo priporočam vsem, ki ne želite le dobiti ribo, ampak želite osvojiti veščino ribolova."

— Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

CMS - Law taf future logo

"Si prava zakladnica znanja. Zame je bilo sodelovanje s tabo res velika dodana vrednost."

— Katja Bezjak, Banka Slovenije

CMS - Law taf future logo

"Nina me je prepričala s svojim znanjem in načinom delovanja, saj sva v kratkem času prišli do končne predstavitve, za katero sem prejela veliko pohval."

— Rebeka Prislan, Alefi s.p.