Poslovni bonton

Poslovni bonton je temelj profesionalnosti, zaupanja in uspešnih odnosov, saj z njim skozi vedenje, komunikacijo in spoštovanje kulturnih razlik pokažemo pripravljenost na sodelovanje.4o

Poslovni bonton

Bonton nam pove več kot 1000 besed. Upoštevanje poslovnega bontona je pomembna osnova vsakega uspešnega posameznika, na kateri se gradi dober in dolgoročen poslovni odnos. Z njim pokažemo spoštovanje do sogovornika in izrazimo svojo profesionalnost ter pripravljenost na sodelovanje.

Hitro se lahko znajdemo v neprijetni situaciji, če ne vemo, kako se primerno obleči, koga predstaviti komu, kdo ima prednost pri vstopu v prostor ali pri postrežbi kave, kako pristopiti k nekomu na dogodku, kako sprejeti goste ali poslovne partnerje, kako jih primerno posesti, kolikšen je posameznikov osebni prostor, kako pravilno uporabljati nazive ter kako se rokovati. Rokovanje je običajno celo prvi stik, ki ga vzpostavimo s svojim sogovornikom in vedenje, ki veliko pove o nas.

Pri poslovnih srečanjih ne gre zgolj za površinsko vljudnost, temveč za vzpostavljanje iskrenega zaupanja in medsebojnega spoštovanja. To se izraža v drobnih, a pomembnih podrobnostih, o katerih učim na usposabljanju. Pomemben del poslovnega bontona je tudi jasna in vljudna komunikacija, aktivno poslušanje in obvladovanje neverbalne komunikacije, saj govorica telesa pogosto pove več kot besede same.

Na usposabljanju se po potrebi osredotočimo tudi na osnovne kulturne razlike, saj se v mednarodnem okolju bonton lahko nekoliko razlikuje.

Motivacija na delovnem mestu

S spoznavanjem navad in običajev tujih držav se izognemo nesporazumom in izkažemo potrebno spoštovanje.

"Njena usposabljanja toplo priporočam vsem, ki ne želite le dobiti ribo, ampak želite osvojiti veščino ribolova."— Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

Nina piše na tablo - Javno in poslovni nastopanje

Komu je namenjeno?

Usposabljanje je namenjeno vsem, ki želite obnoviti in nadgraditi pravila ter priporočila poslovnega bontona ter ustvarjati profesionalen in samozavesten vtis v poslovnem okolju.

Stopite v stik

Se spopadate z negotovostjo, kako se pravilno obnašati v poslovnih situacijah, da naredite pozitiven vtis? Stopite v stik z mano in spoznajte ključna pravila poslovnega bontona, ki omogočajo profesionalnost in gradnjo močnih poslovnih vezi.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
CILJI

Udeleženci spoznajo

bonton oblačenja žensk in moških ter pomen barv

pisno in govorno komuniciranje

obnašanje: 

sprejem gostov

urejenost prostorov za srečanje

pravila prednosti

predstavljanje

vikanje in tikanje

posameznikov osebni prostor

pravila rokovanja in rokovanja, ki jih ne priporočam

posedanje na sestankih in v avtomobilu

predajanje daril

ženska v vlogi gostiteljice

dogodki:

vabila, izročanje vizitk

točnost

hrana in pijača

druge kulture: 

gestikulacija drugih držav

zanimivosti drugih kultur

spoštovanje drugih kultur

kaj vas lahko reši, v kolikor ne poznate pravil bontona.

Opomba: Vsebina ter število oseb na usposabljanju se prilagaja glede na čas trajanja izobraževanja.

Vaja s karticami - Javno in poslovno nastopanje

Preobrazbe iz prve roke

Nadja Cakic

"Njena usposabljanja toplo priporočam vsem, ki ne želite le dobiti ribo, ampak želite osvojiti veščino ribolova."

— Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

CMS - Law taf future logo

"Delavnica je bila odločno zasnovana, interaktivna in zanimiva. Vidi se, da imate veliko strokovnih znanj, ki jih z veseljem predajate naprej na jasen in koherenten način."

— Odvetniška pisarna CMS REICH-ROHRWIG HAINZ - Podružnica v Sloveniji

CMS - Law taf future logo

"Nina me je prepričala s svojim znanjem in načinom delovanja, saj sva v kratkem času prišli do končne predstavitve, za katero sem prejela veliko pohval."

— Rebeka Prislan, Alefi s.p.