Asertivnost predstavlja način vedenja, mišljenja in komuniciranje, pri katerem na besednem in telesnem nivoju, jasno in odločno izražamo svoje potrebe, čustva, želje, mnenja in pričakovanja, pri tem pa spoštujemo tako sebe kot sogovornika. Gre za pomembno veščino komunikacije, saj nam omogoča zdravo in produktivno interakcijo in vzpostavljanje odnosov z drugimi, ne da bi pri tem ogrožali lastne potrebe ali pravice drugih.

Za razvijanje asertivne komunikacije je potrebno razumeti sebe, svoje občutke ter verjeti v svojo lastno vrednost. Biti asertiven ni vedno enostavno. Gre za iskanje pravega ravnovesja med pasivnostjo, kjer posameznik zanemarja svoje potrebe in želje, ter agresivnostjo, kjer posameznik uveljavlja svoje potrebe na škodo drugih.

Asertivna komunikacija

Asertivna komunikacija nam pomaga reševati nasprotovanja ali konflikte na način, ki vodi k rešitvam, s katerimi so zadovoljne vse vpletene strani.

"Čas trajanja delavnice mi je izredno hitro minil, za kar gre zasluga vam, ker ste profesionalno odpeljali delavnico."- Miran Fingust

Nina piše na tablo - Javno in poslovni nastopanje

Komu je namenjeno?

Usposabljanje je namenjeno vsem, ki želite izboljšati svojo komunikacijo in se naučiti jasno izražati svoje potrebe ter postavljati meje na spoštljiv način. 

Stopite v stik

Težko jasno in odločno izrazite svoje mnenje ali pričakovanja? Stopite v stik z mano in izboljšajte svojo komunikacijo z asertivnim pristopom, kjer ohranjate samospoštovanje ter spoštujete pravice drugih.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
CILJI

Udeleženci spoznajo

pomen odločne (asertivne) komunikacije,

spoznavanje in razumevanje razlik med pasivno, agresivno, pasivno-agresivno in asertivno komunikacijo in vedenjem,

načela asertivne komunikacije,

temeljna prepričanja v komunikaciji,

kako komunicirati jasno in neposredno,

primeri asertivne komunikacije,

tehnike asertivne komunikacije ter

izpolnijo vprašalnik o svojem komunikacijskem stilu.

Opomba: Vsebina ter število oseb na usposabljanju se prilagaja glede na čas trajanja izobraževanja.

Vaja s karticami - Javno in poslovno nastopanje

Preobrazbe iz prve roke

Nadja Cakic

"Njena usposabljanja toplo priporočam vsem, ki ne želite le dobiti ribo, ampak želite osvojiti veščino ribolova."

— Nadja Čakič, Dewesoft d.o.o.

CMS - Law taf future logo

"Delavnica je bila odločno zasnovana, interaktivna in zanimiva. Vidi se, da imate veliko strokovnih znanj, ki jih z veseljem predajate naprej na jasen in koherenten način."

— Odvetniška pisarna CMS REICH-ROHRWIG HAINZ - Podružnica v Sloveniji

CMS - Law taf future logo

“Kot znanstvenica sem se soočila z izzivom, kako javno predstaviti svoje kozmetične izdelke in tehnike sproščanja, da bo ...

— Rebeka Prislan, Alefi s.p.